Veelgestelde vragen

Kies een categorie of zoek op een trefwoord. Zo vind je snel en gemakkelijk een antwoord op je vraag.

Filter

Selecteer voor antwoord

Inzicht in jouw afvalgedrag mogen wij alleen aan je geven wanneer jij je adres aan ons bevestigt. Dit heeft te maken met jouw privacy en mogen we niet zomaar aan iedereen laten zien. Om echt vast te stellen dat jij ook daadwerkelijk op het opgegeven adres woont, vragen we je jouw adresgegevens via iDIN te bevestigen. iDIN is een manier om via jouw bank te controleren of je daadwerkelijk op het adres woont dat je hebt opgegeven in de app. Je logt daarbij in bij je bank. En wij checken dan alleen of het adres dat jij hebt opgegeven hetzelfde is als het adres dat bij jouw bank bekend is. Er wordt geen geld afgeschreven of andere bankgegevens aan ons doorgegeven. Met iDIN voorkomen we fraude en misbruik van jouw (adres)gegevens.  Lees meer informatie over iDIN en hoe het werkt.